19.07.2009

Vi er i gang

Lavprisekspressen. Genial.
Vi reiser med Isak.
Jeg skriver, Martin snakker med folk på bussen, Isak ser på regnet.





Den milde irritasjonen over Martins manglende handlekraft når det gjelder pakking har gitt seg, og vi har vendt snuten sørover. Det regner, noe som passer meg bra. Alltid kjipt å reise bort når det er strålende vær hjemme.
Det er nøyaktig 4 uker før vi igjen setter føttene på trøndersk jord og for de fire ukene er planen som følger:
Først henge på Østlandet i 3-4 dager. TUSENFRYD! Alle hjerter gleder seg! Diverse slektsbesøk skal også unnagjøres, og om det blir blogget om er uvisst. Hovedsakelig er jo ferien vår det som følger etterpå.
Torsdag 23. juli setter vi kursen mot Pisa. Du vet, det skjeve tårn. To dager skal tilbringes der, før vi drar til Bologna. Du vet, pasta med tomatsaus. Vi skal bo hos Marco i fire-fem dager.
Etter dette blir planene litt mer diffuse, men grovt skissert skal vi til Sardinia, så Korsika, før vi returnerer til Pisa. Der skal vi hooke opp med Line og Jørgen en kveld før vi stikker til Bologna og reiser hjem derifra.
Endringer kan forekomme, alt etter økonomi, boalternativer, og generell dagsform.

Jeg trodde jeg var uredd og impulsiv, men tanken på å ikke ha organisert reisen ned til minste detalj skremmer meg litt. Vi drar midt i høysesongen og jeg er overbevist om at vi kommer til å måtte sove i rennesteinen ved flere anledninger. Martin tar betydelig lettere på ting. Det er fint.

Jeg skal uansett prøve å ikke bekymre meg altfor mye, og nyte turen etter beste evne.

Tusenfryd!

Ingen kommentarer: